Бірыңғай қызмет көрсету орталығы

2020 жылдың шілдесінен бастап «Самрук-Қазына Бизнес Сервис» ЖШС ­(бұдан әрі — Компания) «Самұрық-Қазына» АҚ жалпы қызмет көрсету орталығы ретінде жұмыс істейді.

Бұл рөл «Самұрық-Қазына» АҚ және компаниялар тобының бейінді емес функцияларын бірыңғай қызмет көрсету орталығына орталықтандыру есебінен негізгі бизнестің тиімділігін арттыру үшін 2020 жылғы 28 мамырда «Самұрық-Қазына» АҚ тобының ұйымдарында жаңғырту жөніндегі кеңес қабылдаған қайта құру бағдарламасы шеңберінде бекітілді.

Қазіргі уақытта компания Қор шеңберінде бірқатар негізгі функцияларды орындайды, соның ішінде:

  • SAP клиентті сараптау орталығы;
  • Комплаенс бойынша құзыреттілік орталығы;
  • Жекешелендіру бағдарламасының Бірыңғай Операторы;
  • Құжаттарды орталықтандырылған мұрағаттық сақтауды ұйымдастыру.

Компания «QazCloud» ЖШС еншілес ұйымының жарғылық капиталына қатысу үлесіне ие — 51% (49% — «Данекер Сала» ЖШС тиесілі). «QazCloud» ЖШС IT-инфрақұрылымды қолдау мен жаңғыр­туды, виртуалды IT-ресурстарды жалға алуды және Қордың ақпараттық деректерін қорғауды қоса алғанда, IT-қызметтердің кең спектрін ұсынады.

2023 жылғы қызметтің негізгі көрсеткіштері

Көрсеткіш 2022 2023
Қаржылық көрсеткіштер, мың теңге
Табыс 11 359 281 17 991 616
Өзіндік құны (10 184 322) (15 549 459)
Жалпы әкімшілік шығыстар (1 070 107) (1 090 029)
Компанияның салық салуға дейінгі таза пайдасы 78 987 1 159 239
Таза пайда 61 044 954 501
Жалғыз қатысушыға төленген дивидендтер 168 051 177 464

2023 жылы таза пайданың артуы бірқатар факторларға байланысты болды. Олардың негізгілері кадрлық әкімшілендіру бизнес-­процестерінің аутсорсингінен және Компания құжаттарын орталықтандырылған мұрағаттық сақтаудан түсетін кірістерді ұлғайту, сондай-ақ "QazCloud" ЖШС еншілес компания­сының жаңа жобаларын табысты іске асыру болды.

Қазіргі уақытта Компания 5,4 мың қызметкерге қызмет көрсетеді — «ҚазМұнайГаз» ҰК «АҚ,» Мұнайтелеком" ЖШС, «Маңғыстауэнергомунай» ЖШС, «Oil Construction Company» ЖШС, «ПМХЗ» ЖШС, «QazCloud» ЖШС, «ҚМГ Инжиниринг» ЖШС және филиалы, «Самұрық-­Қазына Контракт» ЖШС, «Samruk-Kazyna Ondeu» ЖШС, «Тау-Кен Самұрық» ЖШС.

ОҚКО қызметі

Құрылған сәттен бастап Ортақ қызмет көрсету орталығы (ОҚКО) Қор компанияларына және Қордың өзіне көрсетілетін қызметтер спектрін белсенді дамытып, кеңейтуде. ОҚКО қызметінің негізгі бағыттарына мыналар жатады:

  • Әкімшілік-шаруашылық қамтамасыз ету;
  • Жазбаша аудармалар;
  • Қызметкерлерді тасымалдау;
  • Басшылардың қызметін қамтамасыз ету;
  • Сатып алуды ұйымдастыру;
  • HR қызметі;
  • Бухгалтерлік есеп және салық есебі;
  • Құқықтық қамтамасыз ету;
  • Қауіпсіздік;
  • IT қауіпсіздігі;
  • Және басқа да функциялар.

2022 жылы ОҚКО ҚР СТ ISO 9001-2016 (ISO 9001-2015) стандарты бойынша көрсетілетін қызметтердің сапа менеджменті жүйесін сертификаттаудан сәтті өтті, ал 2023 жылы — жүйенің стандарт талаптарына сәйкестігін растаған жыл сайынғы инспекциялық бақылаудан өтті.

2023 жылдың шілдесінен бастап Қордың бастамасымен «Samruk Business Academy» жекеменшік мекемесінен бизнес-процес­терді аутсорсинг функцияларын тапсыру есебінен ОҚКО қызметі кеңейтілді. Бұған мыналар кіреді:

  • Кадрлық әкімшілендіру;
  • Жалақыны есептеуді және аударуды әкімшілендіру;
  • Рекрутингті әкімшілендіру.

Компания жаңа бағыттар бойынша 5,4 мыңнан астам қызметкерге қызмет көрсетеді және оның Павлодар және Ақтау қалаларында екі өңірлік қызмет көрсету орталықтары бар.

Құжаттарды орталықтандырылған мұрағаттық сақтау

Қор тобының ұйымдарындағы жаңғырту жөніндегі кеңестің 2020 жылғы 10 желтоқсандағы шешімімен Компания қызметінің периметріне Қордың ӨК/ЕТҰ кіретін «Құжаттарды орталықтандырылған мұрағаттық сақтау» (ҚОМС) жобасын іске асыру жөніндегі оператор болып айқындалды.

2022 жылғы желтоқсанда серіктестікке жарғылық капиталға салым салу арқылы «Самұрық-Қазына» АҚ тарапынан «Электрон­дық мұрағат» ақпараттық жүйесі берілді.

«ҚОМС» бағдарламасы шеңберінде Компания "Электрондық мұрағат" ақпараттық жүйесіне қол жеткізуді қоса алғанда, бес бағыт бойынша қызметті жүзеге асырады.

2023 жылы Қордың бес компаниясы («QazCloud» ЖШС, «Самұрық-Энерго» АҚ, «KEGOC» АҚ, "Энергоинформ" АҚ, «Хорасан» ЖШС) үшін «Электрондық мұрағат» ақпараттық жүйесіне қолжетімділік қамтамасыз етілді.

2023 жылы қызмет көрсетуге жасалған шарттардың жалпы сомасы 265 млн теңгені құрады.

SAP клиентті сараптау орталығы

Компания «Самұрық-Қазына» АҚ мен «САП Қазақстан» ЖШС (бұдан әрі — САП келісімі) арасындағы 2015 жылғы 30 желтоқсандағы №122 бағдарламалық жасақтаманы сүйемелдеу бойынша қызметтерді пайдалану және көрсету құқықтарын беру туралы Келісім (бұдан әрі — САП келісімі) шеңберінде оператор болып айқындалды. Оператор «Самұрық-Қазына» АҚ тиесілі SAP лицензиялық бағдарламалық жасақтамасын бөлу және техникалық қолдау үшін ПК-мен шарттар жасасады, сондай-ақ 2016 жылғы 20 желтоқсанда жасалған № 630-және SAP бағдарламалық жасақтамасына лицензияларды сенімгерлік басқару шартына сәйкес САП келісімінің талаптарын сақтауды қамтамасыз етеді.

САП келісімінің периметрі бойынша қызметтер «Самұрық-Қазына» АҚ тобындағы 25 компанияны қамтиды. SAP клиентті сараптау орталығының функцияларына мыналар кіреді:

  • Бағдарламалық жасақтаманы қолдау қызметі;
  • Лицензияларды басқару;
  • Келісімшарттық басқару;
  • Консалтингтік қолдау;
  • Бағдарламалық жасақтаманы жетілдіруге немесе түрлендіруге сұрауларды үйлестіру;
  • Ақпараттық менеджмент;
  • Қор компанияларымен жалдау шарттарын жасасу және сүйемелдеу;
  • Лицензиялық аудиттерді жүргізу.

Осы міндеттемелер шеңберінде жасалған шарттардың жалпы сомасы ҚҚС есептемегенде 13 млрд теңгеден асты.

Жекешелендіру бағдарламасының Бірыңғай операторы

«Самұрық-Қазына» АҚ Басқармасының 2021 жылғы 14 қазандағы шешімімен Компания Активтерді бәсекелестік ортаға беру қағидаларына сәйкес Бірыңғай оператор болып айқындалды. Компания «сатылған және сатылатын активтердің автоматтандырылған дерекқоры» ақпараттық жүйесін (СААДҚ АЖ) әзірледі және қолданысқа енгізді. Қорға және барлық салалық компанияларға «Жекешелендірудің 2021-2025 жылдарға арналған кейбір мәселелері туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 29.12.2020 ж. №908 қаулысына (бұдан әрі — ҚРҮҚ) енген «Самұрық-Қазына» АҚ-ның барлық активтері бойынша деректерді толтыру үшін СААДҚ АЖ-ға қолжетімділік берілді.

2023 жылдың соңына қарай жүйеде аталған қаулыда санамаланған 53 актив туралы, оның ішінде 1-тізбе бойынша — 16 актив, 2-тізбе бойынша — 14 актив және 3-тізбе бойынша — 23 актив бойынша ақпарат жиналды.

Бірыңғай оператордың өкілдері жыл қорытындысы бойынша Салалық компаниялар Комиссияларының активтерді сату мәселелері жөніндегі 23 отырысына және Қордың Жобалық кеңсесінің 26 отырысына Қағидаларда көзделген активтерді бәсекелестік ортаға беру тәртібі мен рәсімдерін сақтау тұрғысынан қатысты.

Комплаенс құзыреті орталығы

2022 жылғы 24 ақпанда Қор Басқармасы бекіткен Кеңейтілген Жол картасының 54-тармағына сәйкес (№10-р хаттама) Қазақстан Республикасы Президентінің «Самұрық-Қазына» АҚ реформалау мәселелері жөніндегі тапсырмаларын орындау, «Самұрық-Қазына» АҚ тобының компанияларында комплаенс функциясын іске асыруды комплаенс құзыреті орталығы жүзеге асырады. Бұл үшін негіздер мыналарды қамтиды:

Жоғары мамандануды және Қор қызметіне байланысты бірегей талаптарды түсінуді талап ететін сыбайлас жемқорлыққа қарсы, санкциялық, листингтік және реттеуші аспектілерді қамтитын комплаенс функция­сының ерекшелігі. Бұл функциялардың ерекшеліктері шектеулі ресурстар кезінде қажетті сапа деңгейін ұсына алатын сыртқы қызмет жеткізушілерін іздеуді қиындатады.

Құпиялылық. Қор тобы шеңберінде құпия ақпаратты сақтаудың маңыздылығын жете бағаламау мүмкін емес. Комплаенс құзыреттілік орталығы сыртқы мердігерлермен салыстырғанда сезімтал деректердің сақталуы мен қорғалуын қатаң бақылауды қамтамасыз етеді.

Шығындарды оңтайландыру. Ішкі құзыреттерді құру комплаенс-функцияны сүйемелдеу және іске асыру жөніндегі қызметтерге шығындарды айтарлықтай қысқартуға мүмкіндік береді.

Комплаенс құзыреттілік орталығы қызметінің негізгі бағыттары:

  • Қордың портфельдік компанияларындағы комплаенс функциясын әдіснамалық қолдау және сүйемелдеу;
  • Қазақстан Республикасының «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» Заңын білуге тестілеу;
  • «Самұрық-Қазына» АҚ компаниялар тобын бастамашылық ақпараттандыру желісінің жұмыс істеуін қамтамасыз ету;
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс бағдарламасының жекелеген элементтерін автоматтандыру;
  • Қазақстан Республикасының «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» Заңына және «Самұрық-Қазына» АҚ компаниялар тобының комплаенс функциясының корпоративтік стандартына сәйкес «Самұрық-Қазына» АҚ компания­лар тобында комплаенс функциясының бизнес-процесінің аутсорсинг қызметтерін көрсету.
  • «Самұрық-Қазына» АҚ сыбайлас жемқорлыққа қарсы жүйелерінің ISO 37001 «Парақорлыққа қарсы күрес менеджменті жүйесі» стандартының талаптарына сәйкестігіне сертификаттық аудит жүргізуді қамтамасыз ету.

2024 жылға арналған жоспарлар

2024 жылы Компания жоспарлайды:

  • Көрсетілетін қызметтердің сапасын жақсарта отырып, ағымдағы қызмет түрлерін сақтау және дамыту;
  • Тапсырыс берушілерге қызмет көрсету, оның ішінде мобильді сервистерді пайдалану процестерін автоматтандыру;
  • «Көлденең мониторинг» жобасы шеңберінде интеграция функциясын іске асыра отырып, Қор компанияларында электрондық мұрағаттың ақпараттық жүйесін енгізу.
  • Активтерді бәсекелестік ортаға беру жөніндегі мәмілелерді жүзеге асырудың ашықтығы мен заңдылығына бақылауды күшейту;
  • Лицензияларды Қор тобының компанияларына, соның ішінде SAP келісіміне енген ықтимал жаңа ұйымдарға тарату.