2023 жылғы қызметтің негізгі көрсеткіштері
Көрсеткіш |
2022 |
2023 |
Өндірістік көрсеткіштер: |
Тіркелген желілер саны, мың желі |
2 651,5 |
2 510,5 |
Тіркелген КЖК абоненттерінің саны, мың порт |
1 863,2 |
1 889,3 |
Ақылы теледидар, мың абонент |
930,7 |
1 049,2 |
Мобильді абоненттер, мың абонент |
14 548,9 |
14 471,5 |
Қаржылық көрсеткіштер22, млрд теңге: |
Түсім |
634,5 |
687,8 |
Операциялық шығындар |
460 |
517 |
Операциялық пайда |
180,7 |
161,3 |
Таза пайда |
128,8 |
104,4 |
EBITDA |
285,3 |
297,9 |
Төленген дивидендтер23 |
39,5 |
33,4 |
Таза қарыз24 |
32,1 |
1291,3 |
Төленген салықтардың көлемі |
108,4 |
107,9 |
Тұрақты даму принципі: |
Атмосфераға шығарындылар, тонна |
294,01 |
228,57 |
Кәдеге жаратылған қалдықтардың көлемі, тонна |
41,695 |
53,49 |
Жазатайым оқиғалар |
2 |
4 |
Жазатайым оқиғалардағы өлім |
- |
0 |
22 2022 жылғы қаржылық көрсеткіштер Компанияның 2022 жылғы шоғырландырылған қаржылық есептілігіне сәйкес көрсетілген.
23 2020 және 2021 жылдардың қорытындысы бойынша есептелген дивидендтер тиісінше 2021 және 2022 жылдары төленді.
24 Таза қарыз шоғырландырылған қаржылық есептілік деректеріне сәйкес есептеледі, мұнда: қарыз-қарыздар және жалдау бойынша міндеттемелер, ақша қаражаты-ақша қаражаттары және олардың баламалары + амортизацияланған құны бойынша бағаланатын қысқа мерзімді қаржы активтері. Алдын ала аудиттелмеген қаржылық есептілік деректеріне сәйкес 2022 жылдың қорытындылары бойынша ақпарат және 2022 жылға шоғырландырылған аудиттелген қаржылық есептілікті дайындағаннан кейін түзетілуі мүмкін.
Инфрақұрылымға
инвестициялар
Соңғы жылдары Қазақтелеком ұзақ мерзімді активтерге жыл сайын 100 млрд теңгеден астам инвестиция салады. 2022 жылы телеком-оператор Қазақстанның телеком-инфрақұрылымын дамытуға 121,5 млрд теңге салды, бұл бүкіл ел бойынша «Ақпарат және байланыс» секторындағы негізгі капиталға инвестициялардың жалпы көлемінің шамамен 70%-ын құрады.
2023 жылдың 9 айында күрделі шығындардың айтарлықтай өсуі 342 млрд теңгені немесе түсімнің 68%-н құрады. Бұл сомаға консорциум құрамында ұялы байланыс операторларын іске асыру — 5G жобасы және бюджетке төленген 156 млрд теңге мөлшерінде 5G жиілігінің өзінің елеулі құны айтарлықтай әсер етеді. Тиісінше, жиілік құнын есепке алмағанда, Қазақтелекомның күрделі шығындары 186 млрд теңгені құрайды, бұл шоғырландырылған кірістердің 37%-ын құрайды.
Мобильді бизнес
Қазақтелеком компаниялар тобына «Кселл» АҚ (Kcell, Activ) және «Мобайл телеком-Сервис» ЖШС (Tele2 және Altel) жетекші мобильді операторлары кіреді.
Соңғы 20 жылда Қазақстандағы ең заманауи, технологиялық дамыған және ауқымды ұялы байланыс желілерінің бірін салуға мүмкіндік туды. Компаниялар 2G/3G/4G ұялы байланыс қызметтерін (LTE/LTE Advanced), қысқа хабарламаларды жіберуді, мультимедиялық хабарламалармен алмасу, мобильді мазмұнға қол жеткізу сияқты қосымша қызметтерді (VAS), сондай-ақ Интернет желісіне кіруді қоса, деректерді беру қызметтерін ұсынады.
2022 жылғы желтоқсанда «Кселл» АҚ және «Мобайл телеком-Сервис» ЖШС Консорциумы Қазақстан Республикасында 5G/IMT бесінші буынының ұялы байланысын енгізу мен дамытуға жиілік жолақтарын бөлу бойынша аукционда жеңімпаз деп танылды. Консорциум лицензиялық міндеттемелер шарттарына сәйкес 2023 жыл ішінде Астана, Алматы және Шымкент қалаларында 782 5G базалық станция орнатуға тиіс болды. 2023 жылдың қорытындысы бойынша операторлар республика бойынша 20 қаладағы (Астана, Алматы, Шымкент, Ақтау, Атырау, Қарағанды, Көкшетау, Қостанай, Қызылорда, Өскемен, Павлодар, Петропавл, Семей, Тараз, Түркістан, Орал, Жезқазған Ақтөбе) шежірені ескере отырып, 1 157-ден астам 5G базалық станциясын орнатқан, Қонаев және Талдықорған).
Бизнес портфелі
Қазақтелекомның қызметтері байланыс қызметтерінің бөлшек және көтерме нарықтарында ұсынылған. Көтерме сауда нарығында Компания қолданыстағы заңнаманың нормаларын және өзара тиімді серіктестік қағидаттарын қатаң сақтай отырып, операторлық сегментте қызмет көрсетеді.
2024 жылы Дивизион
44
бағаналы
жаңа гермозонаны ұйымдастыруды аяқтауға ниетті
Астана қаласында
300
бағанаға
арналған жаңа Tier III деңгейлі деректер орталығының құрылысы жоспарлануда
Компания бәсекелестік артықшылық факторларын сақтауға және дамытуға — операторлар желілерін қосу және трафиктің барлық түрлерін өткізу үшін қажетті желілік ресурстардың, операторлар мен олардың абоненттеріне сапалы және сенімді сервисті қамтамасыз ететін үлкен өткізу қабілеті бар жаңа цифрлық жабдықта құрылған телекоммуникациялардың тармақталған желісінің болуына ұмтылады. Операторлық қызметтерге мыналар кіреді: телекоммуникация желілерін қосу және желіаралық, жергілікті, қалааралық және халықаралық трафикті өткізу, Интернет желісіне қол жеткізу, байланыстың магистральдық арналарын жалға беру, кабельдік кәріз бойынша желілерді төсеу үшін қосымша қызметтер, биллинг қызметтері, Қазақтелекомның тактілік желілік синхрондау (ТЖС) жүйесіне қосылу, ТЖС — қызметтерін желіге қосу.
Компания транзиттік әлеуетті дамытуға және Қазақстан арқылы транзиттік телекоммуникациялық ағындарды ұлғайтуға көп көңіл бөледі, өйткені ол Қытаймен, Ресеймен, Еуропамен және Орталық Азия республикаларымен байланысты қамтамасыз ете отырып, барлық шекара маңы учаскелерін қосатын магистральдық талшықты-оптикалық байланыс желілерінің желісіне ие. Қазақтелеком қызметтердің сапасын жақсарту, ұлттық және жаһандық желілік қауіпсіздікті нығайту үшін шетелде өзінің халықаралық қатысуы мен инфрақұрылымын арттыруды жалғастыруда. Қазақтелеком Еуропа мен Азиядағы Facebook, Amazon, Apple, Microsoft, Google сияқты ірі интернет-компаниялармен тікелей байланыстарды ұйымдастыруды аяқтады және қазір олармен транзиттік жүйелерсіз тікелей трафик алмасуда.
Қазақтелеком байланыс қызметтерінің бөлшек сауда нарығында соңғы тұтынушылар — жеке (В2С) және заңды тұлғалар (В2В, B2G) үшін телекоммуникациялық қызметтер көрсетеді.
Көрсетілетін қызметтердің сапасын арттыру мақсатында Қазақтелеком ескірген ADSL мыс технологияларынан заманауи талшықты-оптикалық желілерге көшіру есебінен өз инфрақұрылымын жаңғырту жөніндегі ауқымды жобаны жалғастыруда.
Компанияның АТ-инфрақұрылымын жаңғырту және жақсарту жөніндегі жоба шеңберінде жаңа жоғары өнімді серверлік және желілік жабдық орнатылып, пайдалануға берілді, корпоративтік желі ядросы жаңғыртылды және өңірлердегі желі сегменттерін жаңарту жөніндегі үлкен бағдарлама басталды. Бұдан басқа, 2023 жылы Алматының модульдік дата-орталығында сыйымдылығы 84 бағаналы екі жаңа модульді ұйымдастыру аяқталды — компания желісіндегі ең жаңа деректер орталығы, ал 2024 жылы дивизион 44 бағаналы және Ақкөл дата-орталығында жаңа гермозонаны ұйымдастыруды аяқтауға ниетті. Сондай-ақ, Астана қаласында 300 бағанаға арналған жаңа Tier III деңгейлі деректер орталығының құрылысы жоспарлануда, онда қазіргі уақытта сұраныс экспоненциалды түрде өсуде.
Қазақтелеком мен қазақстандық медиа компания арасында Salem social Media бейне контентін құру және ілгерілету жөніндегі қол қойылған меморандум шеңберінде танымал TV+ Қазақтелеком платформасы отандық өндірістің жаңа эксклюзивті серияларымен толықтырылуда. Сервис пайдаланушылары Черный двор», «МСБ», «Qarga» и «Шеше» эксклюзивті картиналарының драматургиясы мен режиссерлік жұмысын жоғары бағалады.
Бұлтты технологияларды дамыту және Cloud-шешімдер мен өнімдер желісін кеңейту мақсатында Қазақтелеком BTS Digital компаниясының AITU цифрлық экожүйесіне кіретін «Ақылды Қалалар» ЖШС-мен ынтымақтастық туралы шарт жасасты. Алғашқы бірнеше бірлескен бұлтты сервистерді Қазақтелеком бизнеске арналған порталда ұсынған ismet.kz.
Қазақстан үшін телекоммуникациялық қауіпсіздікке, ақпараттық егемендікке және транзиттік қуаттарды ұлғайту, сондай-ақ оларды әртараптандыру жолымен транзиттік әлеуетті арттыруға бағытталған Транскаспий талшықты-оптикалық байланыс желісінің (ТОБЖ) стратегиялық маңызды жобасын іске асыру мақсатында 2023 жылғы қаңтарда Қазақтелеком және AzerTelecom Каспий түбі бойынша ТОБЖ төсеу жөніндегі жоба шеңберінде ынтымақтастық шарттары туралы келісім жасасты теңіздер. Келісім стратегиялық әріптестіктің негізгі құжаты болып табылады және бұрын қол қойылған меморандум шеңберінде екі компанияның ынтымақтастығының негізгі шарттарын айқындайды. Сондай-ақ, 2023 жылғы маусымда Тараптар Каспий теңізінің түбінде Транскаспий ТОБЖ салу және пайдалану үшін бірлескен кәсіпорын құру туралы акционерлердің келісіміне қол қойды.
Тұтынушыға жақынырақ
Бір жыл ішінде қанағаттанбаған клиенттердің үлесі 18%-дан
4%
дейін төмендеді
2023 жылдың басында Қазақтелеком басшылығы клиенттермен жұмыс істейтін өз бөлімшелері үшін үш негізгі сервистік мақсат қойды: 24 сағат ішінде қызметтерді қосуға өтінімдердің 90%-ын орындау, 12 сағат ішінде өтінімдердің 95%-ын жою және бірінші өтініштен абоненттер сұрауларының 90%- ын шешу. Тапсырмалар қойылған кезде бұл көрсеткіштердің орындалу деңгейі 80%-дан аспады. Жыл бойы құрылымдық бөлімшелердің жұмысын оңтайландыру және процестерді автоматтандыру арқасында қойылған міндеттер толығымен орындалды.
2023 жылдың қараша айының соңына қарай қызметтерді қосуға өтінімдердің 89,2%-ы 24 сағат ішінде өңделді, зақымданулардың 94,5%-ы 12 сағат ішінде жойылды және абоненттердің барлық сұрауларының 96%-ы бірінші өтініштен бастап шешілді. Бұл клиенттердің Компанияға деген көзқарасына оң әсер етті: бір жыл ішінде қанағаттанбаған клиенттердің (детракторлардың) үлесі 18%-дан 4%-ға дейін төмендеді. Сонымен қатар, қызметкерлердің сервиске деген қызығушылығы артып, 1500-ден астам қызметкер жоғары көрсеткіштерге қол жеткізгені үшін қосымша төлемдер алды.
2024 жылы Компания жинақталған тәжірибеге сүйене отырып, қызметтер мен өнімдердің сапасы бойынша жұмысты жалғастыруға ниетті. Бұл бағытта «Тазарту» және «Цунами» жобалары сәтті жүзеге асырылуда. «Тазарту» жобасы қалалық абоненттерді мыс желілерінен талшықты-оптикалық желілерге біртіндеп ауыстыруға бағытталған, бұл деректерді берудің жоғары жылдамдығы мен сенімділігін қамтамасыз етеді. «Цунами» жобасы абоненттерде ескірген жабдықты (ONT модемдерін) жаңартуды көздейді. 2023 жылы бағдарламалар он мыңдаған абоненттерді қамтыды.
Егер «Тазарту» бағдарламасы туралы айтатын болсақ, өткен жылдан бастап 160 мыңнан астам клиент оптикаға ауыстырылды, ал болашақта Қазақстан бойынша 54 мың километрге жуық мыс желілерін ауыстыру жоспарлануда. Бұл қызметтердің сапасын едәуір арттырады, өйткені абоненттердің шағымдарының көпшілігі ескірген мыс желілерін қолданумен байланысты.
Қазақтелекомда клиенттердің мыстан оптикаға көшуіне, әсіресе жеке тұлғалармен жұмыс істеу сегментіндегі (93%) және бизнес-құрылымдарға қызмет көрсету сегментіндегі (95%) шағымдардың көпшілігі интернеттің төмен жылдамдығымен және сапасыздығымен байланысты екенін ескерсек, байыпты көңіл бөлінген. Компания сонымен қатар басқа нарықтық құрылымдардың тәжірибесін қолдана отырып, қызмет көрсету тетіктерін жетілдіруді жалғастырады.
Әлеуметтік серіктестік
2023 жылғы маусымда Қазақтелеком басшылығы мен салалық кәсіподақ еліміздің ірі байланыс операторы мен оның қызметкерлері арасындағы ұжымдық шартты одан әрі жетілдіруге бағытталған қосымша келісімге қол қойды.
Компанияның барлық әлеуметтік жеңілдіктер пакетін сақтай отырып, лауазымдық жалақының ең төменгі деңгейлерін арттыруды қоса алғанда, жұмысшылардың пайдасына Сиқырлы келісімге айтарлықтай өзгерістер енгізілгенін атап өту маңызды.
Бүгінгі таңда кәсіподақта телеком-оператордың 19 мыңнан астам қызметкері бар. Олар үшін жаңартылған ұжымдық шартта негізгі жеңілдіктердің 20-дан астам түрі көзделген. Осының арқасында 2023 жылдың бірінші жартыжылдығында ерікті медициналық сақтандыруды, спорттық-мерекелік іс-шараларды, сондай-ақ санаторий-курорттық емдеу мен балалар лагерлерін қоса алғанда, әлеуметтік төлемдер мен жеңілдіктер сомасы шамамен 7 млрд теңгені құрады.
Ұжымдық шартты өзектендіру және оған бір жыл ішінде қабылданған толықтырулар қызметкерлердің әлеуметтік қорғалуын күшейтіп, жұмыс беруші мен кәсіподақтардың өзара іс-қимылының тиімділігін арттырды.
Компанияда сондай-ақ «Демеу» жұмыскерлерді әлеуметтік қолдау бағдарламасы жұмыс істейді, оның шеңберінде көп балалы отбасыларға, ерекше балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға көмек көрсетіледі, пайызсыз нысаналы қарыздарға, жұмыскерлердің әл-ауқаты мен денсаулығын нығайту үшін іс-шараларға қаражат бөлінеді. 2023 жылы бағдарлама «толық емес отбасы» санатымен және жақын туыстарына күтім жасау кезінде материалдық көмек көрсетумен толықтырылды. Бір жыл ішінде бағдарламаны 1800-ден астам қызметкер пайдаланды, 294 млн теңгеге әлеуметтік қолдау көрсетілді.
2022 жылдың соңында салауатты еңбек қатынастарын сақтау, ir-скринингтер арқылы еңбек жағдайларын бақылау, еңбек жанжалдарын шешу және ішкі коммуникациялардың сапасын арттыру мақсатында IR секторы құрылды. 2023 жылдың бірінші жартыжылдығында жаңа бөлімше еңбек жағдайларына ir скрининг жүргізу үшін компанияның барлық объектілері мен ғимараттарының базасын құру бойынша жұмыс жүргізді, ол қазірдің өзінде үй-жайлардың жартысынан астамында өткізілді.
HSE
Еліміздің ең ірі телеком-операторы Компанияның Health & Safety (еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау) сегментіндегі бірінші отырысында ұсынылған еңбек қауіпсіздігі мен еңбекті қорғау жөніндегі шаралар пакетін әзірледі. Қазақтелекомда әрбір қызметкер мен басшы жұмыс күнінің соңында үйіне аман-есен оралуы үшін нөлдік жарақаттануға қол жеткізу жөніндегі бағдарламаның маңыздылығын түсінуі тиіс екендігіне сенімді.
Естеріңізге сала кетейік, 2022 жылдың маусым айында Қазақтелеком «Самұрық-Қазына» АҚ-ның басшылары Health & Safety саласындағы жеке міндеттемелерге қол қойған 13 ірі компаниясының бірі болды. Осы құжат шеңберінде топ-менеджерлер қауіпсіздік құндылықтарына адалдығын жеке үлгі ретінде көрсетуге, еңбекті қорғау саласында озық тәжірибелерді енгізуге және өз қызметкерлерінің қауіпсіз жұмыс істеуі үшін жағдай жасауға міндеттенді. Осы жұмыс аясында еліміздің ең ірі телеком-операторы 2023 жылы өндірістік қауіпсіздік және еңбекті қорғау жөніндегі алғашқы кеңесті өткізді, ол енді жыл сайын өткізілетін болады.
Бұдан басқа, Қазақтелекомның барлық өндірістік және өңірлік құрылымдарында өндірістің қауіпсіздігін қамтамасыз етуге және жұмыс орындарының жай-күйіне тоқсан сайын аудит жүргізілетін болады. Nebosh және IOSH сияқты халықаралық стандарттар бойынша қауіпсіз еңбекті ұйымдастырудың әртүрлі деңгейдегі басшыларын оқыту басталады. Компания ішінде төтенше жағдайларда іс-қимылдарды пысықтау үшін оқу-жаттығу іс-шаралары, сондай-ақ жеке көлікті жүйелі түрде басқаратын барлық жұмыскерлерге, соның ішінде штаттық жүргізушілерге қауіпсіз көлік жүргізуге үйрету жүргізілуде.
2023 жылы Қазақтелеком «Самұрық-Қазына» АҚ портфельдік компаниялары қызметкерлерінің балалары үшін қауіпсіздік пен қоршаған ортаны қорғауға бағытталған оқыту кездесуін өткізді. Ойын түрінде балалар мен жасөспірімдер қауіптен қалай аулақ болу керектігі, жол қозғалысы ережелерін сақтау неліктен маңызды және табиғатты неге сақтау керектігі туралы негізгі ақпаратты алды.
Қазақтелеком ұсынған Play| Learn| Be Safe екі сессияға бөлінген алты тақырыпты қамтиды. Біріншісі — 7-12 жастағы балаларға арналған «Жеке қауіпсіздік», екіншісі — 12-16 жастағы жасөспірімдерге арналған «Жол қозғалысы қауіпсіздігі». Әр сессия аясында балалар теорияны үйренеді, содан кейін білімін тәжірибеде бекітеді. Қауіпсіздік сабақтарында балалар өмір мен денсаулық қауіпсіздігін қамтамасыз ететін негізгі қызметтердің қалай жұмыс істейтінін ішкі жағынан білу үшін полицей мен дәрігерлерге айналуы мүмкін.
2023 жылы Play | Learn | Be Safe жобасы аясында түрлі қалаларда 334 бала оқытылды, оның ішінде «Самұрық-Қазына» АҚ портфельдік компаниялары қызметкерлерінің 100 баласы. Қазіргі уақытта Қазақтелеком ішінде Қазақстанның 18 қаласында Компания қызметкерлер қатарынан 29 жаттықтырушыны қатыстырып қызметкерлерінің 500 баласын оқыту жоспарымен жұмыс жүргізілуде.
Қауіпсіз еңбек академиясы аясында 1 759 қызметкер Learning Telecom платформасында еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау бойынша қашықтықтан курстардан өтті, ал 11 887 қызметкер ЕҚжЕҚ офлайн курстарынан өтті. Жыл бойы 2254 бұқаралық кәсіптер қызметкерлеріне жарақаттанудың алдын алу және ден қою бойынша бірқатар оқыту іс-шаралары, штаттық және қоса ақарушы жүргізушілерді қоса алғанда, 1522 жүргізушіге арналған «Қауіпсіз жүргізу» курсы, сондай-ақ 796 орта буын басшыларына арналған «Қауіпсіз жұмыс ортасы» іс-шарасы өткізілді. Еңбек қауіпсіздігі мәдениеті 6 997 тыңдаушының назарын аударды.
Тұрақты даму
2023 жылдың желтоқсанында Қазақтелеком алғаш рет S&P Global ESG score тәуелсіз рейтингтік агенттігінен баға алды. Бұл жетістік 2023 жылғы 14 ақпанда Қазақтелеком Директорлар кеңесі бекіткен ESG-практикаларды дамыту жөніндегі Жол картасының іс-шараларын орындау бойынша үлкен командалық жұмыстың арқасында мүмкін болды.
Парниктік газдардың жалпы шығарындыларын 2032 жылға дейін
13%
төмендету жоспарланған
2023 жылы Басқармадағы әйелдердің үлесі
30%
дейін ұлғайтылады
Қазақтелеком ұлттық экономиканың басқа салалары мен секторларын көміртексіздендіруді ынталандыра отырып, Қазақстан Республикасының төмен көміртекті дамуына елеулі үлес қосады. Ұзақ мерзімді мақсат ретінде Компания 2060 жылға қарай көміртегі бейтараптығына қол жеткізуді Қазақстан Республикасы Президенті ұлттық экономиканы көміртексіздендіру жөнінде қойған міндетіне сәйкес жайғастырады.
Көміртегі ізін азайтуға және энергия тиімділігін арттыруға ықпал ететін жобалар мен жаңа технологияларды ілгерілету арқылы Париж келісімі:
- бойынша елдің міндеттемелерін орындау шеңберінде парниктік газдардың жалпы шығарындыларын 2032 жылға дейін 13%-ға төмендету жоспарланған. Бұған желілік функцияларды виртуалдандыру, FTTx технологияларына қол жеткізу желілерін көшіру, телекоммуникациялық, компьютерлік және қосалқы жабдықтарды, сондай-ақ бағдарламалық жасақтаманы меншікті энергияны тұтынудың жақсартылған көрсеткіштерімен тиімдірек ауыстыру арқылы қол жеткізіледі;
- пайдаланылатын жабдықтың энергия тиімділігін басқаруда озық тәжірибелерді енгізу;
- клиенттердің парниктік газдар шығарындыларын қысқартуына және тұтастай Қазақстан Республикасының экономикасына ықпал етуге мүмкіндік беретін IoT дамытуды қоса алғанда, цифрлық және телекоммуникациялық қызметтер мен өнімдердің кең спектрін әзірлеу және ілгерілету.
2023 жылы Басқарма құрамындағы әйелдердің үлесі 30%-ға дейін ұлғайды. Басқарманың алты мүшесінің екеуі әйелдер.
2024 жылға арналған жоспарлар
2024 жылы Қазақтелеком 5G желісін өрістету және Транскаспий ТОБЖ құрылысы сияқты стратегиялық және ұлттық маңызы бар жобаларды іске асыруды жалғастырады. Бұған дейін, 2023 жылдың соңында Ел Президенті Қазақтелекомға 2025 жылдың соңына қарай 5G желісін жедел енгізу мүмкіндігін зерделеуді тапсырған болатын. Бұған жауап ретінде Компания ағымдағы жылы 2,7 мыңнан астам және келесі жылы 3,2 мыңға жуық станцияны өрістетуді көздейтін 7 мыңнан астам базалық станция салу жоспарын әзірледі. Қазіргі уақытта Компания облыс орталықтарында 1000-ға жуық базалық станцияларды орналастыра отырып, өнеркәсіптік пайдалануға 5G технологиясын енгізген ТМД-дағы бірінші және жалғыз компания болып табылады.
Транскаспий ТОБЖ-ға келетін болсақ, өткен жылы «Azertelecom Int.» компаниясымен бірлесін паритеттік негізде жобаны іс жүзінде жүзеге асыру үшін Caspinet B.V. кәсіпорны құрылды. Компания бұл желінің құрылысы Қазақстанның телекоммуникациялық қауіпсіздігі мен ақпараттық егемендігін арттырады, Еуропа мен Азия арасындағы байланыстың транзиттік қуатын арттырады және интернет-трафик алмасудың халықаралық нүктелеріне қосылуды әртараптандырады деп есептейді. Транскаспий ТОБЖ жобасы шеңберінде 2024 жылы Компания оны салу бойынша қажетті іс-шараларды іске асыруды жалғастырады.
Бұдан басқа, 2024 жылы Қазақтелеком 60 мыңнан астам абонентті ескірген мыс желілерінен қазіргі заманғы оптикалық желілерге ауыстыруды жоспарлап отыр, ал 50 мың клиентке модемдерді жетілдірілген техникалық сипаттамалары бар жабдыққа ауыстыратын болады. Телеком-оператор сондай-ақ өзінің инфрақұрылымдық мүмкіндіктерін едәуір ұлғайтуға және әртүрлі байланыс технологияларын пайдалана отырып, ауылдар мен аудандарды, оның ішінде шалғай аудандарды белсенді интернеттендіруді жалғастыруға ниетті.
2024 жылға арналған қосымша жоспарларға мыналар кіреді:
- 2025 жылдың соңына қарай 5G желісін жедел енгізу.
- 63 мың абонентті заманауи оптикалық байланыс желілеріне аудару.
- 50 мың тұтынушы үшін модемдерді жақсартылған техникалық сипаттамалары бар жабдыққа ауыстыру.
- 169 014 үй шаруашылығы үшін интернетке кең жолақты қолжетімділікті қамтамасыз ететін Қазақстан Республикасының барлық ірі қалаларында оптикалық желілерді салу және кеңейту.
- Ауылдық елді мекендерге қайта бөлінетін ескірген станциялық жабдықты ауыстыра отырып, Алматы және Қарағанды қалаларында GPON желісін жаңғырту.
- АТ-инфрақұрылымын жаңғыртудың үшінші кезеңін іске асыру, Астанада TIER III деңгейіндегі жаңа деректер орталығын салу, SAP ERP жүйесін S/4 HANA жүйесіне көшіру, АТ-қызметтер менеджменті жүйесін жетілдіру және бизнес-процестердің реинжинирингі.
- ESG стратегиясын әзірлеу және бекіту.
- Климаттық тәуекелдер мен мүмкіндіктерді сәйкестендіру.
- «Энергоменеджмент жүйелері» ИСО 50001 бойынша сертификаттық аудиттен өту.
- Ластаушы заттарды тікелей өлшеу жүйесін енгізу.
- Кәсіпкерлердің өзара іс-қимылын орталықтандыратын бизнес-мәмілелер үшін жаңа платформаны іске қосу.
- Ismet Docs — ақпарат алмасу тиімділігін арттыру және өнімдірек жұмыс ортасын құру үшін электрондық құжат айналымы жүйесін іске қосу.
Пошталық-логистикалық, қаржылық және цифрлық қызметтер
«Қазпошта» АҚ (бұдан әрі — Қазпошта) қазақстандық пошта желісінің операторы ретінде Қазақстанның жалпымемлекеттік инфрақұрылымының базалық элементі және мемлекеттің аса маңызды әлеуметтік активі болып табылады.
Қазпоштада
18 000
жуық адам еңбек етеді
Бұл «Самұрық-Қазына» АҚ-ның толық мемлекеттің қатысуымен зейнетақы, жәрдемақы және мерзімді баспасөз басылымдарын жеткізуге әлеуметтік жауапты жалғыз еншілес кәсіпорны.
Қазпошта Қазақстандағы логистика, қаржылық қызметтер және цифрлық қайта құру саласындағы негізгі ойыншы болып қала береді. 2023 жылы Қазпошта өзінің 2023-2033 жылдарға арналған Даму стратегиясы шеңберінде пошталық секторда және сабақтас салаларда өзінің көшбасшылық позициясын нығайту үшін қызметті әртараптандыруға және сенімді серіктестіктерді, оның ішінде мемлекеттік-жекеменшік серіктестіктерді құруға назар аудара отырып, стратегиялық бастамаларды іске асыруды жалғастырды.